Vie asiakasviestintäsi uusiin ulottuvuuksiin keskustelevan viestinnän avulla samalla kun luot lisäarvoa ja kasvatat asiakastyytyväisyyttä. LINK Conversations auttaa yritystäsi tavoittamaan asiakkaitasi ja keräämään uusia liidejä yhä paremmin ja varmemmin. Palveluun on integroitu myös Flow-työkalu, jonka avulla luot luontevia ja automatisoituja keskustelurakenteita muutamassa minuutissa. Voit ohjata asiakkaasi keskusteluun nopeasti suoraan tekstiviestillä lähetetyllä URLilla. Anna asiakkaidesi ilahtua luontevasta keskustelusta heille luontevassa kanavassa.
Nykypäivänä tehokas ja monikanavainen asiakasviestintä on yrityksille yhä monimutkaisempaa, kun viestintämahdollisuudet laajenevat useammalle kanavalle. LINK Conversationsilla tavoitat nopeasti kaikki asiakkaasi ja keräät uusia liidejä vain yhdellä API:lla ja käyttöliittymällä.
LINK Conversations -palvelullamme voit tehostaa asiakaspalvelunne toimintaa sekä pienentää kuluja huomattavasti! Luo keskusteluketju, josta asiakas voi suoraan valita oikean aiheen asialleen tai kysymykselleen, jolloin keskustelun sisällöt saadaan heti räätälöityä asianmukaiseksi. Lisäksi voit lisätä keskusteluun yrityksesi oppaita kuvien tai videoiden muodossa, tiedotusviestejä tai ohjata asiakkaan verkkosivuillesi. Asiakastyytyväisyys kasvaa, kun asiointi tuen kanssa on selkeää ja asiakkaan tarpeet huomioon ottavaa. Asiointi onnistuu vuorokauden ajasta riippumatta ilman, että yrityksesi henkilöstö joutuisi päivystämään kalliilla kustannuksilla. Palvelumme avulla varmistat heti alusta alkaen, että asiakkaasi saavat oikeanlaista apua eivätkä päädy turhaan ruuhkauttamaan asiakastukesi puhelinlinjoja.
Mikäli haluat kuulla LINK Conversationsin tarjoamista mahdollisuuksista tarkemmin, niin ota meihin yhteyttä!
Kaipaatko lisätietoa? Varaa aika maksuttomaan konsultaatioosi jättämällä sähköpostiosoitteesi, niin olemme yhteydessä sinuun.