Ota yhteyttä:

Ota yhteyttä

Autamme mielellämme! Täytä lomake ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Ota yhteyttä:
Referenssi: Lahden Pelicans toteutti tärkeän tekstiviestikampanjan Hopealuoti-palvelullamme Lue täältä
BLOG

LINK Mobility tutuksi

28 tammikuuta 2021
Share:

Meidän tarinamme

Kaikki alkoi 20 vuotta sitten Norjassa, kun mobiiliviestintään erikoistunut LINK Mobility Group AS (LINK) perustettiin. Vuosien aikana kokemus SMS-palveluista, etenkin Application to Person (A2P) -markkinoilla kasvoi ja kehittyi. Nykyään LINK Mobility on yksi Euroopan johtavista A2P-palvelutarjoajista sekä omnichannel-ratkaisuja CPaaS-markkinoille tuottava toimija. Tarjoamme laajan valikoiman innovatiivisia ja skaalautuvia ratkaisuja kaiken kokoisille yrityksille eri toimialoilla ja sektoreilla. Haluamme ratkaisuillamme tuoda yrityksiä ja asiakkaita lähemmäs toisiaan ja siten luoda asiakkaillemme lisäarvoa.

LINK Mobility nimen historia alkoi vuonna 2007, kun konserni osti LINK Messaging AB yrityksen. Strategisia investointeja ja hankintoja on tehty vuosien varrella useita, jotka varmistavat erinomaiset valmiudet palvella asiakkaittemme jatkuvasti muuttuvia ja kehittyviä tarpeita vuosi toisensa jälkeen. Juuremme ovat vahvasti Pohjoismaissa ja pääkonttorimme sijaitsee Oslossa, mutta olemme kasvaneet vuosien varrella todelliseksi kansainväliseksi yritykseksi. LINK Mobilitylla on 30 toimistoa 17 eri maassa, jotka takaavat laajan kattavuuden ympäri Euroopan. Vuoden 2020 loppupuolella LINK Mobility listautui Oslon pörssiin, joka oli merkittävä etappi kehityksessämme kohti Euroopan johtavaa CPaaS-toimijaa. Toimintamme jatkaa voimakasta kasvuaan nyt ja tulevaisuudessakin, kun yhä useammat yritykset haluavat avullamme tehostaa liiketoimintaansa ja vastata kuluttajien jatkuvasti muuttuviin tarpeisiin innovatiivisilla ratkaisuillamme.

Vuonna 2019 LINK Mobilityn konsolidoitu liikevaihto oli 2,9 miljardia Norjan kruunua ja käyttökate oli 295 miljoonaa Norjan kruunua. Palvelemme tällä hetkellä yli 38 000 yritysasiakasta ympäri Euroopan yli 450 työntekijän voimin.

Kiinnostuitko organisaatiostamme tai haluatko kuulla tarkemmin mitä ratkaisuja voimme tarjota yrityksellesi – ota yhteyttä!

Organisaatiomme

LINK Mobility on yksi Euroopan johtavista matkapuhelinpalvelujen tarjoajista, jonka palvelut kattavat koko maailman. Useat toimistomme ja asiantuntijamme ympäri Euroopan varmistavat sen, että pystymme tarjoamaan yrityksille palvelua ja apua paikallisesti. Näin ollen meillä täällä Suomessa työskentelee suomalainen tiimi ja muissa maissa on omat paikalliset tiimit. Vaikka olemme suuri kansainvälinen konserni, arvostamme jalansijaamme paikallisilla markkinoilla ja haluamme tarjota laadukasta palvelua maasta sekä kielestä riippumatta. Laajennamme jatkuvasti uusille markkinoille, mutta ymmärrettävästi on alueita, joista toimipistettämme ei vielä löydy. Onneksi pystymme kuitenkin tarjoamaan palveluitamme vapaasti yrityksille ympäri maailman.

Pystymme vastaamaan kaiken tyyppisten ja kokoisten yritysten tarpeisiin. Asiantuntevat myyntitiimimme työskentelevät niin suurten, globaalien organisaatioiden kuin pienten ja keskisuurten yritysten kanssa. Lisäksi paikallisten onboarding-tiimien ja Customer Success Managerien avulla pystymme mukauttamaan ratkaisumme vastaamaan yritysten yksilöllisiin tarpeisiin. Pienemmille yrityksille sekä tekijöille, jotka haluavat pitää langat omissa käsissään, tarjoamme käyttäjäystävällisiä ”itsepalveluratkaisuja”. Teemme myös paljon yhteistyötä muiden alan toimijoiden kanssa kumppaniohjelmamme kautta. Näin ollen työskentelemme aktiivisesti ohjelmistotoimittajien, CRM ja markkinoinnin automaatiopalveluiden tarjoajien sekä verkko-, IT-infrastruktuuri- ja konsulttiyritysten kanssa. Lisäksi teleyritykset myyvät tuotteitamme samalla kun mahdollistavat integraation kumppaneidemme tarjoamiin ratkaisuihin.

Tuotteemme ja palvelumme

Useamman vuoden ajan SMS on ollut yksi käytetyimmistä viestintäkanavista. Sen etuja ovat erityisesti toimintavarmuus ja mahdollisuus tavoittaa yli 6 miljardia käyttäjää. SMS:n ohella viestintä- ja keskustelukanavat kuten RCS (Rich Communication Services), OTT (Viber, WhatsApp) ja sähköposti kasvavat huomattavasti. CPaaS-palveluntarjoajana pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme mahdollisuuden käydä keskustelua juuri niissä kanavissa, joissa kuluttajat ensisijaisesti ovat. Palveluidemme avulla yritykset pystyvät muuttamaan monologin arvokkaaksi asiakasdialogiksi.

LINK SMS Gateway

Nopean ja yksinkertaisen tekstiviestialustamme käyttö ei vaadi huomattavia teknisiä taitoja sillä se on todella selkeä ja helppokäyttöinen. Yrityksen omat tietotekniikka- ja tietokonejärjestelmät voidaan integroida saumattomasti tekstiviestiratkaisuihimme, jolloin tekstiviestien lähettäminen ja vastaanottaminen sekä toimitusraporttien vastaanottaminen onnistuu luontevasti. Lisäksi palvelullamme yritys pystyy lähettämään hälytyksiä, ilmoituksia, muistutuksia ja paljon muuta tuhansiin puhelinnumeroihin sekunneissa. Tekstiviestit sopivat täydellisesti kiireellisiin viesteihin, mutta SMS-yhdyskäytävää voi hyödyntää myös vuoropuhelun luomiseen. Asiakasdialogilla yritys lisää kommunikaatiota, asiakasuskollisuutta sekä kasvattaa vastausprosenttiaan.

LINK Web Experience

LINK Web Experience -käyttöliittymä mahdollistaa yrityksille yhä edistyksellisemmät tavat toteuttaa viestintää. Käyttöliittymä pitää sisällään innovatiiviset ja monipuoliset tuotteemme LINK Collect sekä Coupon, jotka ovat hallinnoitavissa samasta paikasta helposti ja luontevasti. Web Experiencen avulla yritykset pystyvät lähettämään sisällöllisesti monipuolisempia viestejä asiakkailleen ja saavat yhä edistyksellisemmät tavat viestien yksilöintiin.

LINK Collect

LINK Collectin avulla yritykset pystyvät kasvattamaan asiakasrekisteriään keräämällä tärkeitä asiakastietoja. Rikkaammat asiakastiedot tarjoavat oivalluksia, mahdollistavat yhä tehokkaammin kohdistetun viestinnän sekä relevanttien liidien luomisen. Palvelun monipuolisia ominaisuuksia voi hyödyntää muun muassa kampanjoiden luomiseen, kilpailujen järjestämiseen, tapahtumakutsujen lähettämiseen asiakkaille sekä asiakaspalautteen keräämiseen. Palvelumme tukee useita eri kanavia, joten tekstiviestien lisäksi yritykset voivat olla asiakkaisiin yhteydessä juuri siellä missä he jo ovat.

LINK Coupon

LINK Couponin avulla yritykset pystyvät vahvistamaan asiakasuskollisuutta, luomaan kestäviä asiakassuhteita sekä ohjaamaan asiakkaita vierailemaan liikkeessä. Helppokäyttöisen käyttöliittymällä on mahdollista luoda yksilöllisiä, yrityksen visuaalisen ilmeen ja tietyn kampanjan mukaisia kuponkeja. Lisäksi tarjoamme edistykselliset seuranta- ja analysointimahdollisuudet. Palvelu taipuu monipuolisesti niin VIP-asiakkaiden palkitsemiseen, tapahtumien markkinointiin, asiakkaiden kiittämiseen sekä onnistuneeseen asiakaspalveluun myös ikävissä tilanteissa.

LINK Mobile Invoice

Yritykset voivat pyytää ja kerätä maksuja asiakkailtaan mobiililaskujen avulla. Yritys voi lähettää muistutuksia myöhästyneistä maksuista ja veloittaa digitaalipalveluista. Palvelu mahdollistaa samanlaiset maksu- ja laskuominaisuudet kuin perinteinenkin järjestelmä, mutta vain tehokkaammin, edullisemmin sekä kestävämmin. Siirtymällä paperilaskuista mobiililaskuihin yritys säästää rahaa, aikaa sekä resursseja.

LINK Conversations

LINK Conversations mahdollistaa edistyksellisemmän keskustelun monipuolisten ominaisuuksiensa ansiosta. Yritys voi luoda rikastettua sisältöä monikanavaisesti ilman GDPR huolia tai hyödyntää LINK Flow -työkalua toteuttaakseen luonnollista vuoropuhelua asiakkaiden kanssa. Pyrimme jatkuvasti lisäämään uusia kanavia LINK Conversations -palveluun, jotta yritykset pystyvät sitouttamaan asiakkaitaan uusilla, luovilla tavoilla.

LINK Hopealuoti

LINK Hopealuodin avulla yritys voi lähettää helposti personoituja ryhmätekstiviestejä ja -sähköposteja eri sidosryhmille sijainnista riippumatta. Helppokäyttöinen järjestelmä vaatii ainoastaan tietokoneen ja Internet-yhteyden toimiakseen. Hopealuoti on myös yhteensopiva yrityksen omien ulkoisten järjestelmien kanssa, jolloin asiakastietojen synkronointi ja hallinnointi on mutkatonta.

Kanavamme

Whatsapp Business Solution

Yli 1,5 miljardia ihmistä käyttää WhatsAppia päivittäin. On hyvin todennäköistä, että yritysten asiakkaat ja kohderyhmät ovat sovelluksen käyttäjiä ja sen kautta tavoitettavissa. Yritysten kannattaa kommunikoida asiakkaittensa kanssa heille mieluisissa kanavissa. Sen myötä toimitus-, avaus- ja tulosprosentit kasvavat ja viestinnästä tulee tehokkaampaa. WhatsApp Business Solution tarjoaa useita käytännöllisiä ominaisuuksia yrityksille: oma yritysprofiili, ilmoitukset ja hälytykset, automatisoidut viestit, asiakkaan aloittamat asiakastukikeskustelut, käyttäjien tunnistaminen sekä kaksisuuntainen todennus.

Google Verified SMS

Google Verified tekstiviestit ovat turvallisuutta tehostava lisäominaisuus perinteisiin A2P-tekstiviesteihin. Niiden avulla yritys kasvattaa asiakasluottamusta sekä avaamisnopeutta. Lisäksi yritys pystyy myös tarjoamaan asiakkailleen turvallisen esikatselumahdollisuuden viestiestä löytyviin URL-linkkeihin. Yritykset pystyvät tehostamaan tietoturvavalmiuksiaan sekä estämään huijauksia yksilöllisten vahvistus- ja brändiominaisuuksien. Yritykset pystyvät todentamaan tilinsä oikeellisuuden, jolloin asiakkaat todella tietävät kenen kanssa he keskustelevat.

Viber

Viberilla on yli miljardi käyttäjää ympäri maailman, jotka viestivät sovelluksella päivittäin. On hyvin todennäköistä, että yrityksen asiakkaat saattavat käyttää Viberia, vaikka kyseinen sovellus ei Suomessa olekaan niin yleinen. Viberin avulla yritykset voivat lähettää ilmoituksia sekä suoramarkkinointiviestejä, kuten erikoistarjouksia ja tuotetietoja suoraan asiakkailleen. Mikäli lähetettyä viestiä ei syystä tai toisesta pystyttäisi toimittamaan, niin palvelumme avulla pystymme lähettämään sen automaattisesti myös tekstiviestinä vastaanottajalle.

RCS

Rich Communications Services:n avulla viesteihin pystytään lisäämään erilaisia elementtejä ja ominaisuuksia kuten kuvia, videoita, karuselleja, karttoja ja tapahtumia. Yritykset pystyvät näin ollen toteuttamaan henkilökohtaisempaa sekä keskustelevampaa viestintää ja tarjoamaan rikkaampia viestintäkokemuksia asiakkailleen. Viestit ovat tietenkin muokattavissa vastaamaan brändin identiteettiä, jolloin myös asiakkaat tietävät, ettei kyseessä ole huijausviesti.

SMS

SMS on yksi käytetyimmistä viestityökaluista. Sillä on myös korkein avaamisprosentti ja tekstiviestit tulevat myös todennäköisemmin luettua muihin viestintäkanaviin verrattuna. Tekstiviestiä voidaan käyttää ilmoituksiin, markkinointiin sekä asiakaspalveluun – monipuolisesti ja kustannustehokkaasti. Palvelun käyttöönotto ei vaadi yritykseltä muuta kuin yhteyden sovellusliittymään meidän kauttamme ja sen jälkeen yritys voi kommunikoida ihmisten kanssa ympäri maailman.

Haluatko sinäkin lähettää viestejä, jotka varmasti huomataan? Ota yhteyttä niin kerromme lisää!

Ota yhteyttä

Kaipaatko lisätietoa? Varaa aika maksuttomaan konsultaatioosi jättämällä sähköpostiosoitteesi, niin olemme yhteydessä sinuun.

Protected by reCAPTCHA.
Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Inspiroidu

Other sites