Ota yhteyttä:

Ota yhteyttä

Autamme mielellämme! Täytä lomake ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Ota yhteyttä:

Jaa tärkeät ilmoitukset varmasti silloin kun on tosi kyseessä

Jaa tärkeät ilmoitukset varmasti silloin kun on tosi kyseessä

Mitä käy, jos kriittinen ilmoitus jää saamatta?

Kaikki ei aina toimi sen suunnitelman mukaisesti, joka on laadittu ajanvarauksen hetkellä. Jokaiselle sattuu jossain vaiheessa virheitä ja toisaalta teknologia saattaa joskus pettää. Vikatilanteista ja myöhästymisistä aiheutuu haittaa yritystoiminnalle, mutta loppuasiakkaasi on useasti se, johon epäonni vaikuttaa eniten.

Tilanteen rauhoittamiseksi ja vahinkojen minimoimiseksi on tärkeää, että asiakastasi informoidaan välittömästi ja rehellisesti. Ilman ajantasaista ilmoitusta epätietoinen asiakkaasi saattaa äänestää jaloillaan seuraavan kerran, kun harkitsee palvelujesi tai tuotteidesi hankkimista.

Kun tiedotus on kunnossa, voidaan tehdä korjausliikkeitä

Monesti aikataulut saattavat venähtää ja asiakkaan vastaanotto- tai toimitusaikaa joudutaan siirtämään eteenpäin. Tällaisessa tilanteessa on sekä yrityksen että asiakkaan intressissä, että viivästyksestä tiedotetaan mahdollisimman pian, jotta asiakas voi suunnitella aikataulunsa uudelleen ajan tuhlaamisen välttämiseksi. Tehokas ja läpinäkyvä tiedotus parantaa asiakaskokemusta ja minimoi hankaluuksista aiheutunutta imagohaittaa.

Palveluiden avulla lähetät tärkeät viestit perille

Ilmoita ajankohdan siirtymisestä näppärästi tekstiviestillä

Silloin, kun vika- tai myöhästymistilanne sattuu, on kätevintä tavoittaa asiakkaasi sieltä, missä hänen huomionsa on. Suuri osa ihmisistä elää symbioosissa matkapuhelimensa kanssa, joten puhelinsovellusten ja tekstiviestien välityksellä on helppo saada kiinni lähes kuka tahansa.

Mobiili-ilmoituksesi menee taatun varmasti perille ja saavuttaa asiakkaasi huomion. Toimituskuittausten ansiosta olet informoituna siitä, että onko viestisi tosiasiallisesti luettu vai pitääkö sinun ryhtyä mittavampiin toimenpiteisiin asiakkaan tavoittamiseksi. Dialogi asiakkaan kanssa on yksilöllistä ja pystyt helposti sopimaan asiakkaasi kanssa uudesta ajanvarauksesta.

Mitkä LINK Mobilityn palvelut sopivat juuri minulle?

LINK SMS Gateway -palvelun avulla yhdistät tekstiviestikommunikaation taustajärjestelmiisi. Käyttöliittymämme on todella helppokäyttöinen ja sen kautta voit hoitaa vika- ja aikatauluilmoitusten lähetyksen asiakkaillesi nopeasti. Järjestelmän keräämän datan avulla seuraat ilmoitusten tilannetta ja lähetät tarvittaessa muistutuksen tilanteesta asiakkaallesi.

LINK Conversations mahdollistaa modernin vuorovaikutuksen asiakkaidesi kanssa lähes kaikissa nykyaikaisissa kommunikaatiokanavissa. Voit lähettää yksilöllisiä ilmoituksia ja käydä keskustelua uuden vastaanotto- tai toimitusajan sopimisesta. Palvelun käyttö on helppoa ja se tavoittaa asiakkaasi huomion juuri silloin kun pitää.

Keskustele maksutta asiantuntijamme kanssa

”Keskitymme LINK Mobilityyn kumppanina, ja heistä tulee tärkeä osa palvelukonseptiamme. Yhdessä parannamme asiakkaidemme ostokokemusta ” – talousjohtaja, Pontus Petersson, Intersport Sweden

”Palvelu on toiminut sovitusti ja yhteydet tietojärjestelmiemme välillä toimivat sulavasti. Tästä on hyvä jatkaa yhteistyötä.” – Merja Simonen, palvelupäällikkö, Stora Enso Metsä

Näin palvelujamme on kuvannut kaksi useasta tuhannesta globaalista asiakkaastamme. Liity tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon jo tänään!

Haluatko kommunikoida yrityksesi tärkeät ja kriittiset ilmoitukset tehokkaasti ja varmasti? Ota yhteyttä jo tänään ja keskustele maksutta asiantuntijamme kanssa siitä, kuinka palvelumme voisivat olla sinulle hyödyksi!

Palvelumme

Ota yhteyttä

Varaa aika maksuttomaan konsultaatioosi!

Other sites