Ota yhteyttä:

Ota yhteyttä

Autamme mielellämme! Täytä lomake ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Ota yhteyttä:

Kanta-asiakkaat ovat yritystoimintasi sielu

Kanta-asiakkaat ovat yritystoimintasi sielu

Haluatko lisää liikevaihtoa kanta-asiakkaiden avulla?

Jos haluat kasvattaa myyntiäsi ja liikevaihtoasi, se onnistuu helpoiten nykyisten kanta-asiakkaidesi kautta. He luottavat sinuun ja sinun palveluusi. He ovat valmiita ostamaan sinulta melkein mitä vain heille tarjoat. He eivät myöskään epäröi suositella sinua ja palvelujasi eteenpäin. Miten maksimoida tällainen, yritystoimintasi kannalta toivottava ostokäyttäytyminen? Palkitsemalla kanta-asiakkaitasi säännöllisesti, totta kai.

Miten toimia, jos minulla ei ole kanta-asiakkaita?

Voi myös olla, että yritykselläsi ei ole vielä kanta-asiakkaita. Tilanne on haastava, koska lisämyynnin saaminen on näissä tilanteissa toivon varassa. Pelkkä hyvä tuote tai palvelu ei aina riitä asiakkaiden vakuuttamiseen, koska kanta-asiakkuus perustuu suhteeseen asiakkaan ja yrityksen välillä. Paras tapa tämän suhteen ylläpitämiseen on tehokas ja lisäarvoa tuottava kommunikaatio asiakasrajapinnassa. Tarvitset myös luotettavan tavan kerätä tietoa asiakkaistasi lain sallimissa rajoissa.

Palkitse parhaita asiakkaitasi

Kanta-asiakkaasi ovat niitä asiakkaita, jotka eivät malta olla avaamatta yritykseltäsi saapuneita viestejä. He haluavat vierailla uudessa verkkokaupassasi ja testata uutuustuotteitasi. Palkitseminen onkin syytä tehdä helpoksi sekä sinulle että asiakkaallesi. Nykypäivänä tämä hoituu parhaiten mobiilipalveluiden avulla. Herättelet ja aktivoit helposti asiakkaidesi kiinnostusta digitaalisten kuponkien ja kanta-asiakasohjelmien avulla.

Liikevaihdon kasvua kanta-asiakkaistasi

Kanta-asiakkaiden palkitseminen helposti ja nopeasti

Asiakkaasi arvostavat asioinnin jouhevuutta. Kun tieto kanta-asiakasohjelmistasi, kupongeistasi ja muista palkitsemisjärjestelmistäsi on helposti saatavilla, on myös asiakastyytyväisyyden ylläpitäminen vaivatonta.

Kommunikointi asiakkaan kanssa on helpointa ja välittömintä mobiililaitteilla. Lähestulkoon jokaisella meistä on puhelin, josta olemme erottamattomia. Mobiiliyhteyksien avulla keräät vaivattomasti tietoa asiakkaistasi kanta-asiakasohjelmia varten ja välität kupongit, kampanjat ja alennukset mutkattomasti asiakkaidesi matkapuhelimiin.

Mitkä LINK Mobilityn palvelut sopivat juuri minulle?

Olit sitten vasta keräämässä kantaa itsellesi tai sinulla on jo kattava kanta-asiakasohjelma, tarvitset tietoja asiakkailtasi, jotta pystyt kommunikoimaan heidän kanssaan tehokkaasti. LINK Collect -palvelumme avulla keräät helposti tietoja asiakkailtasi. Pystyt myös hankkimaan näkemyksiä ja palautetta suoraan asiakasrajapinnasta. Keräämäsi data on korvaamattoman arvokasta liiketoimintasi ja asiakastyytyväisyyden kehittämisessä.

Kun haluat palkita parhaita ja uusia asiakkaitasi, teet sen käden käänteessä LINK Coupon -palvelulla. Yllätä, aktivoi ja herättele asiakkaitasi loistavilla tarjouksilla suoraan matkapuhelimeen. Palvelun käyttäminen on äärimmäisen helppoa. Teet visuaalisesti miellyttäviä kuponkeja yrityksesi väreissä ja seuraat kampanjoidesi edistymistä.

Kasvata siis liikevaihtoasi ja asiakastyytyväisyyttäsi LINK Collect ja LINK Coupon -palveluidemme avulla ja seuraa datan avustuksella kampanjoidesi tuottavuutta.

Keskustele maksutta asiantuntijoidemme kanssa

”Keskitymme LINK Mobilityyn kumppanina, ja heistä tulee tärkeä osa palvelukonseptiamme. Yhdessä parannamme asiakkaidemme ostokokemusta ” – talousjohtaja, Pontus Petersson, Intersport Sweden

”Palvelu on toiminut sovitusti ja yhteydet tietojärjestelmiemme välillä toimivat sulavasti. Tästä on hyvä jatkaa yhteistyötä.” – Merja Simonen, palvelupäällikkö, Stora Enso Metsä

Näin palvelujamme on kuvannut kaksi useasta tuhannesta globaalista asiakkaastamme.

Jos haluat liittyä tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon, ole yhteydessä jo tänään! Juttele maksutta asiantuntijamme kanssa siitä, miten voisitte palveluidemme avulla kehittää suhteita kanta-asiakkaisiinne.

Palvelumme

Ota yhteyttä

Varaa aika maksuttomaan konsultaatioosi!

Other sites