Ota yhteyttä:

Ota yhteyttä

Autamme mielellämme! Täytä lomake ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Ota yhteyttä:

Asiakaspalautteen avulla onnistuneita liiketoimintapäätöksiä

Asiakaspalautteen avulla onnistuneita liiketoimintapäätöksiä

Tiedätkö mitä asiakkaasi sinusta ajattelevat?

Mitä tahansa yrityksesi tekee, yksi tärkeimmistä onnistumisen mittareista on asiakastyytyväisyys. Tyytyväinen asiakas käyttää tuotteitasi ja palvelujasi uudestaan ja uudestaan eikä epäröi suositella niitä eteenpäin ystävilleen ja kontakteilleen. Haasteeksi muodostu usein se, että miten asiakaspalautetta kerätään luotettavasti ja asiakkaalle vaivattomasti.

Kerää asiakaspalautetta helposti

Muistatko, kuinka useasti olet itse antanut palautetta yritykselle, vaikka olisit aidosti nauttinut heidän tuotteistaan ja palveluistaan? Todennäköisesti et kauhean montaa kertaa. Jos palautteen antaminen on tehty liian vaikeaksi asiakkaalle tai se on personoimatonta, jää se usein tekemättä. Helpompi on vain unohtaa kysely kokonaan tai ”palata asiaan”.

Valjasta data avuksesi

Palautteen saamisen jälkeen sitä pitää pystyä hyödyntämään ja analysoimaan, jos sitä halutaan käyttää osana liiketoimintapäätösten tekemistä. On tärkeää, että kyselyn tuloksia voidaan käsitellä ja muokata helposti siten, että siitä voidaan vetää johtopäätöksiä esimerkiksi asiakastyytyväisyyden kehityksen suhteen.

Liikevaihdon kasvua asiakaspalautteesta

Asiakasnäkemykset käyttöösi nopeasti ja helposti

Haluatko mitata asiakaspalvelusi tasoa tai asiakastyytyväisyyttäsi? LINK Mobilityn palvelujen avulla se onnistuu. Kyselymme tavoittavat asiakkaanne varmasti missä ikinä he ovatkaan. Myös vastaaminen on tehty helpoksi vastausprosentin maksimoimiseksi.

Automaatio tekee kyselyiden suorittamisen kattavaksi. Emme kuitenkaan tee tehokkuuden nimissä kompromisseja kommunikaation laatuun. Pystyt muuttujien avulla kustomoimaan kyselyviestintäsi asiakkaasi huomioon ottaen.

Voit kyselyiden jälkeen analysoida dataa ja tehdä liiketoiminnallisia päätöksiä perustuen asiakkaittesi sinulle kertomiin faktoihin ja mielipiteisiin. , kuinka hyvin kyselyihisi vastataan, ja pystyt siten muokkaamaan kyselyn sisältöä miellyttävämmäksi asiakkaillesi.

Mitkä LINK Mobilityn palvelut sopivat juuri minulle?

LINK Conversations mahdollistaa modernin vuorovaikutuksen asiakkaidesi kanssa. Voit lähettää yksilöllisiä kyselyitä ja kerätä asiakaspalautetta käytännössä missä tahansa mobiiliviestintäkanavassa. Nimensä mukaisesti palvelu mahdollistaa myös pidemmän dialogin asiakkaan kanssa.

Teet erilaiset kyselyt vaivatta helppokäyttöisellä alustallamme ja kustomoit ne helposti yrityksesi brändi-ilmeen mukaisesti. Et tarvitse teknistä tietotaitoa käyttääksesi työkalua, vaan voit suoraan sukeltaa kyselyjen luonnosteluun. Voit laittaa kyselyihisi monivalintakysymyksiä tai vapaan tekstikentän silloin, kun tarvitset tarkempaa tietoa asiakkailtasi.

SMS Gateway ja Hopealuoti -palvelut mahdollistavat loistavan kommunikaation tekstiviestipalveluiden avulla. Teet personoituja kyselyitä kädenkäänteessä helppokäyttöisen käyttöliittymän avulla. Voit myös automatisoida asiakastyytyväisyyskyselysi lähtemään esimerkiksi kausittain. Palvelut integroituvat useimpiin taustajärjestelmiin vaivattomasti, joten niiden käyttäminen on helppoa.

Keskustele maksutta asiantuntijamme kanssa

”Keskitymme LINK Mobilityyn kumppanina, ja heistä tulee tärkeä osa palvelukonseptiamme. Yhdessä parannamme asiakkaidemme ostokokemusta ” – talousjohtaja, Pontus Petersson, Intersport Sweden

”Palvelu on toiminut sovitusti ja yhteydet tietojärjestelmiemme välillä toimivat sulavasti. Tästä on hyvä jatkaa yhteistyötä.” – Merja Simonen, palvelupäällikkö, Stora Enso Metsä

Näin palvelujamme on kuvannut kaksi useasta tuhannesta globaalista asiakkaastamme.

Jos haluat liittyä tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon, ole yhteydessä jo tänään! Juttele maksutta asiantuntijamme kanssa siitä, miten voisitte kyselyiden avulla kehittää liiketoimintaanne ja asiakastyytyväisyyttänne.

Palvelumme

Ota yhteyttä

Varaa aika maksuttomaan konsultaatioosi!

Other sites