Ota yhteyttä:

Ota yhteyttä

Autamme mielellämme! Täytä lomake ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Ota yhteyttä:
Referenssi: Lahden Pelicans toteutti tärkeän tekstiviestikampanjan Hopealuoti-palvelullamme Lue täältä

Geneerinen markkinointiviestintä ei erotu massasta

Geneerinen markkinointiviestintä ei erotu massasta

Lävistä informaatiotulva personoidulla mobiiliviestinnällä

Saamme päivittäin valtavan määrän erilaisia viestejä, ilmoituksia ja tarjouksia monesta eri lähteestä. Huomiokykymme ei riitä käsittelemään kaikkea tätä informaatiomassaa, joten sivuutamme luonnollisesti valtaosan vastaanotetusta tietomäärästä tarpeettomana.

Geneerinen markkinointiviesti, joka ei tunnu persoonalliselta, ei herätä tunteita eikä se jää mieleen, jos se edes päätyisi luettavaksi asti. Sen sijaan markkinointi, joka on räätälöity ja puhuttelee suoraan vastaanottajaa, useimmiten luetaan ja saa vastaanottajan aktivoitumaan. Ongelmaksi muodostuu, kuinka lähettää suuria määriä personoituja viestejä massoille ja vieläpä tehokkaasti.

Tee kanta-asiakkaistasi hullaantuneita fanejasi

Ei ole yllätys, että kanta-asiakkaat ovat parhaita asiakkaitasi. He eivät saa tarpeekseen tuotteistasi ja palveluistasi eivätkä he epäröi suositella yritystäsi eteenpäin ystävilleen ja kontakteilleen. Tee kanta-asiakkaista uskollisia fanejasi ja palkitse heitä asianmukaisesti etukupongein, palkinnoin, kanta-asiakaseduin ja digitaalisin kupongein.

Kanta-asiakkaisiin on hyvä saada yhteys tehokkaasti ja personoidusti. Vaikka olisit kuinka asiallesi omistautunut, jokaiselle asiakkaalle räätälöidyn viestin lähettäminen on työlästä ja aikaa vievää. Kustomoidun automaation avulla säästät huomattavan määrän aikaa ja vaivaa ja teet kanta-asiakkaistasi vieläkin uskollisempia.

GDPR on vieläkin haaste yrityksille

EU:n tietosuojalainsäädäntö on aiheuttanut ja aiheuttaa edelleen päänvaivaa monelle yritykselle. Välttääksesi suuret sakot, sinun täytyy kysyä asiakkailtasi GDPR:n mukainen suostumus heidän tietojensa keräämiseen ja markkinointiin. Kun integroit GDPR:n mukaisen suostumusmahdollisuuden viestintääsi, se on turvallisesti lain sallimissa rajoissa.

Miten onnistun markkinoinnissa täydellisesti?

Personoitu markkinointiviestintä on jo normi

Kaukana ovat ne ajat, jolloin emme olleet jatkuvasti jatkuvan viesti- ja ilmoitustulvan keskiössä. Vastaanotamme jatkuvalla syötöllä geneerisiä tarjouksia, mainoksia ja yhteydenottoja. Vauhdin kiihtyessä, monet yritykset ovat unohtaneet erottautumisen ja yksilöllisen viestinnän tärkeyden.

Jotta markkinointi vetoaa nykyihmiseen, on sen oltava räätälöityä, ja sen täytyy herättää vastaanottajansa kiinnostus ja saada hänet tuntemaan jotain. Jokaisen markkinointiviestin, kanta-asiakaskyselykysymyksen ja kampanjaviestin kirjoittaminen ja ajoittaminen erikseen on kuitenkin huomattavan aikaa vievä prosessi.

LINK Mobilityn palveluilla luot personoituja markkinointikampanjoita, jotka tavoittavat vastaanottajansa huomion ja saavat heidät toimimaan. On täysin eri asia luoda viestejä eri sovellusten syötteisiin odottamaan sovelluksen avaamista, kuin lähettää kohdennettu, yksilöllisesti räätälöity ja täydellisesti ajoitettu viesti suoraan vastaanottajan puhelimeen. Tee siis asiakkaistasi uskollisia kanta-asiakkaita ja kanta-asiakkaistasi fanejasi, tietysti GDPR-säännökset huomioiden.

Mitkä LINK Mobilityn palvelut sopivat juuri minulle?

Palkitse kanta-asiakkaasi helposti LINK Coupon -palvelumme avulla. Lähetät vaivatta digitaaliset kupongit ja etusetelit kanta-asiakkaidesi matkapuhelimiin käyttöä varten. Optimoidaksesi kampanjoitasi ja varmistuaksesi asiakkaittesi tyytyväisyydestä, voit seurata kampanjoiden edistymistä integroidun statistiikan ja datan avulla.

Silloin, kun tarvitset tietoja tai GDPR-suostumuksen asiakkailtasi, LINK Collect on palvelu sinua varten. Huolehdit vaivatta asiakastiedoistasi ja lainmukaisista tietosuojavelvoitteistasi. Räätälöityjen kyselyjen avulla saat kohderyhmiesi haasteista ja tavoitteista kullanarvoista tietoa, jota voit käyttää hyödyksesi markkinoinnissasi.

LINK Conversations mahdollistaa modernin vuorovaikutuksen asiakkaidesi kanssa. Voit kommunikoida yksilöllisesti asiakasrajapinnassa käytännössä missä tahansa viestintäkanavassa. Ole lähellä asiakastasi ja kerää lisämyyntiä uusia tuotteitasi ja palveluitasi esittelemällä. Käännytä helppokäyttöisellä alustalla lisää kanta-asiakkaita itsellesi ja nauti liikevaihdon kasvusta.

SMS Gateway ja Hopealuoti -palvelut mahdollistavat nopean kommunikaation tekstiviestipalveluiden avulla. Hopealuodilla teet personoituja massatekstiviestejä kädenkäänteessä helppokäyttöisen käyttöliittymän avulla. SMS Gateway -tekstiviestialusta integroituu useimpiin taustajärjestelmiisi vaivattomasti, joten sinulla ei kulu sen käyttöönotossa turhaa aikaa.

Keskustele maksutta asiantuntijan kanssa

”Keskitymme LINK Mobilityyn kumppanina, ja heistä tulee tärkeä osa palvelukonseptiamme. Yhdessä parannamme asiakkaidemme ostokokemusta ” – talousjohtaja, Pontus Petersson, Intersport Sweden

”Palvelu on toiminut sovitusti ja yhteydet tietojärjestelmiemme välillä toimivat sulavasti. Tästä on hyvä jatkaa yhteistyötä.” – Merja Simonen, palvelupäällikkö, Stora Enso Metsä

Näin palvelujamme on kuvannut kaksi useasta tuhannesta globaalista asiakkaastamme.

Jos haluat liittyä tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon, ole yhteydessä jo tänään! Juttele maksutta asiantuntijamme kanssa siitä, miten voisitte palveluidemme avulla kehittää markkinointiviestintäänne ja saada lisää asiakkaita.

Palvelumme

Ota yhteyttä

Kaipaatko lisätietoa? Varaa aika maksuttomaan konsultaatioosi jättämällä sähköpostiosoitteesi, niin olemme yhteydessä sinuun.

Protected by reCAPTCHA.
Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Other sites