Ota yhteyttä:

Ota yhteyttä

Autamme mielellämme! Täytä lomake ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Ota yhteyttä:
Referenssi: Lahden Pelicans toteutti tärkeän tekstiviestikampanjan Hopealuoti-palvelullamme Lue täältä

Tekstiviestikyselyt

Parasta palautetta liiketoimintasi kehittämiseen saat asiakkailtasi. He ovat tuotteidesi tai palveluidesi loppukäyttäjiä, joten he tietävät parhaiten mitä parannuksia he palveluksiisi kaipaavat.

Asiakaspalautteen saaminen saattaa olla haastavaa. Tämä johtuu siitä, että kiireisen ihmisen on helppo vain ohittaa kyselyyn vastaaminen tai siirtää sen tekemistä myöhemmälle.

LINK Mobilityn tekstiviestikyselyt ovat loistava tapa viestittää kyselyt asiakkaillesi. Tekstiviestipalvelumme avulla teet asiakaskyselyihin vastaamisen helpoksi ja suoraviivaiseksi. Saamasi datan avulla kehität liiketoimintaasi ja lisäät tyytyväisten asiakkaidesi määrää.

Räätälöity toteutus


Tekstiviestikyselyt voidaan toteuttaa teille parhaiten sopivalla tavalla. Avaimet käteen, integrointi suoraan taustajärjestelmäänne tai toteutus Hopealuoti– tai SMS Gateway -palvelumme avulla ovat mahdollisia.

Tavoita asiakkaidesi huomio


Tekstiviestit tavoittavat asiakkaanne ajasta ja paikasta riippumatta. Voitte myös seurata viestien perille menemistä reaaliaikaisen datan avulla.

Dataa liiketoimintasi tueksi


Kyselyiden avulla saatte tärkeää dataa liiketoimintanne kehittämiseen. Selvitätte asiakkaidenne mielipiteet ja parannusehdotukset käden käänteessä helpon käyttöliittymämme avulla.

Mitä se tekee?

Sanotaan, että asiakas on aina oikeassa. Jos palvelusi tai tuotteesi ei vastaa sitä, mitä asiakkaasi haluaa tai tarvitsee, on hänen helppo äänestää jaloillaan. Palveluntarjoajan voi usein vaihtaa sellaiseksi, joka parhaiten palvelee asiakkaan etuja.

Asiakaspalaute on äärimmäisen arvokasta mille tahansa yritykselle. Sen saaminen voi kuitenkin olla haastavaa sen vuoksi, että siihen ei ole työkaluja tai että kyselyihin vastaamista ei ole tehty tarpeeksi vaivattomaksi. Tyytyväiselle asiakkaalle pitäisi aina antaa mahdollisuus antaa palautetta.

LINK Mobilityn tekstiviestikyselyiden avulla asiakkaasi antavat sinulle palautetta nopeasti ja vaivattomasti. Kertynyttä dataa voit käyttää liiketoimintasi kehittämiseen ja asiakaspalvelun parantamiseen.

Miten se toimii?

Tekstiviestikyselypalvelumme voidaan toteuttaa sinulle parhaiten sopivalla tavalla. Voimme tehdä sinulle avaimet käteen -paketin tai integroida palvelun osaksi jo olemassa olevaa taustajärjestelmääsi. Mahdollista on myös ottaa tekstiviestipalvelu osaksi Hopealuoti– tai SMS Gateway -palveluamme.

Oli valintasi mikä tahansa, tekstiviestikyselyiden tekeminen on äärimmäisen helppoa. Palvelu on vaivaton ottaa käyttöön ja järjestämme teille myös tarvittaessa maksuttoman käyttökoulutuksen.

Juttele maksutta asiantuntijan kanssa

Haluatko tehostaa liiketoimintasi kehitystä ja kuunnella asiakkaitasi paremmin? Ota yhteyttä ja keskustele asiantuntijamme kanssa siitä, kuinka tekstiviestikyselyiden avulla voit parantaa liiketoimintasi tuloksia ja saada tyytyväisempiä asiakkaita.

Kaikki palvelumme

Ota yhteyttä

Kaipaatko lisätietoa? Varaa aika maksuttomaan konsultaatioosi jättämällä sähköpostiosoitteesi, niin olemme yhteydessä sinuun.

Protected by reCAPTCHA.
Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Other sites