Ota yhteyttä:

Ota yhteyttä

Autamme mielellämme! Täytä lomake ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Ota yhteyttä:
LINK Mobility yhteistyöhön giosgin kanssa: WhatsApp osaksi giosgin ohjelmistoalustaa Lue lisää
museokortti_logo

Museokortti

Museokortti käyttää LINK Mobilityn Hopealuoti-palvelua osana tehokasta ja monikanavaista viestintästrategiaa. Helppokäyttöisen palvelumme ansiosta tekstiviestien lisääminen asiakasviestintään on ollut vaivatonta ja tulokset positiivisia.

Reilun vuoden ajan Museokortti on lähettänyt Hopealuodista tekstiviestejä asiakkailleen osana monikanavaista kampanjaviestintää. Tekstiviestejä lähetetään vuosittain 4–5 kertaa kampanjoiden yhteydessä niille käyttäjille, joiden Museokortti on esimerkiksi vanhentumassa tai vanhentunut. Viestit tukevat myös somessa, ulkomainonnassa sekä sähköpostissa näkyvää asiakasviestintää.

”Tekstiviestit koetaan henkilökohtaiseksi ja ne aktivoivat vastaanottajia paremmin kuin vaikkapa sähköposti. Lisäksi meillä on asiakkaina myös iäkkäämpiä kansalaisia, jotka kokevat tekstiviestit turvallisena sekä tuttuna kanavana. SMS:llä tavoitamme tasapuolisesti kaikki asiakkaamme iästä ja puhelimesta riippumatta,” kertoo Museokortin asiakaspalvelupäällikkö Jussi Kilpinen.

Kampanjaviestien toteutus on erittäin yksinkertainen prosessi: Museokortin taustajärjestelmästä haetaan tarvittavat asiakastiedot, jotka ladataan napin painalluksella Hopealuotiin, haluttu viesti viimeistellään ja lähetetään vastaanottajille. Museokortti on itse tallentanut tietyt muuttujat, jotka palvelevat heitä parhaiten ja tekevät viestien luomisesta virtaviivaisempaa. Palvelun selkeästä vastaanottajalistasta on helppoa tarkistaa, että oikeat tiedot ovat siellä missä kuuluukin, mikä vähentää virheiden määrää.

Aikaisemmin Museokortti toteutti tekstiviestikampanjoita suoraan CRM-järjestelmästä, mutta kampanjan rakentaminen vaati koodaamista, käyttöliittymä oli monimutkainen ja viestien toimittamisessa oli haasteita. Helppokäyttöisellä Hopealuodilla kuka tahansa voi luoda ja lähettää tekstiviestejä ilman koodaamista sekä seurata toimitusta reaaliaikaisesti. Helppokäyttöisyytensä lisäksi Hopealuoti osoittautui CRM:ää edullisemmaksi ratkaisuksi tekstiviestikampanjoiden toteuttamiseksi.

”Kaikki Hopealuodin käytössä on mutkatonta ja selkeää. Halusimme vaihtaa aiemmasta järjestelmästä pois, koska Hopealuoti on selkeä, helppokäyttöinen ja toimintavarma. Lisäksi LINKiltä saa aina todella helposti apua ja vastauksen mieltä askarruttaviin kysymyksiin,” mainitsee Kilpinen.

Ota yhteyttä

Kaipaatko lisätietoa? Varaa aika maksuttomaan konsultaatioosi jättämällä sähköpostiosoitteesi, niin olemme yhteydessä sinuun.

Protected by reCAPTCHA.
Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Other sites