Ota yhteyttä:

Ota yhteyttä

Autamme mielellämme! Täytä lomake ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Ota yhteyttä:
LINK Mobility yhteistyöhön giosgin kanssa: WhatsApp osaksi giosgin ohjelmistoalustaa Lue lisää
BLOG

Tekstiviestien edut asiakaspalvelussa

14 maaliskuuta 2022
Share:

Kumppanimme Line Carrier haastatteli asiantuntijoitamme Teemu Saarniota sekä Jukka Papinahoa mobiiliviestinnän tarjoamista eduista asiakaspalveluympäristössä. Yritykset haluavat jatkuvasti tehostaa sekä parantaa asiakaspalvelunsa toimintaa ja tähän mobiiliviestintä tarjoaa oivallisen mahdollisuuden. Tiivistimme asiantuntijoidemme mainitsemia tekstiviestien hyötyjä tähän tekstiin, mutta koko kattavan haastattelun voit lukea Line Carrierin sivuilta.

Tekstiviestin yksi ylivoimaisista eduista on sen tavoittavuus, mutta sen rinnalle nousee myös saavutettavuus – etenkin nykypäivänä. Tekstiviestien vastaanottamiseen ei tarvita nettiyhteyttä, älypuhelinta tai erityisten sovellusten lataamista, eikä myöskään edistynyttä digitaalista osaamista. Tekstarit ovat tuttu kanava kaikille ja ne tavoittavat vastaanottajansa jopa minuuteissa.

Arjessamme tekstiviestit näkyvät usein palveluihin kirjautumisen ja salasanojen toimittamisen yhteydessä. Kun viestin sisältö on pidettävä salattuna, niin silloin yritykset turvautuvat tekstiviesteihin. Tekstiviestit ovat yksi tietoturvallisimmista viestintäkanavista, sillä puhelinnumerot ovat pääosin henkilökohtaisia ja viestit lähetetään vahvasti salatuista järjestelmistämme. Lisäksi pystymme takaamaan myös erinomaisen toimintavarmuuden. Meille jokaisella viestillä on merkitystä, jonka vuoksi pidämme huolen, että viestit toimitetaan varmasti ja turvallisesti perille.

Tekstiviestit eivät ole enää pelkkää tekstiä, vaan nykyaikaset mobiiliviestintäratkaisut tarjoavat monipuolisia käyttömahdollisuuksia yritysten asiakaspalveluissa. Tekstiviestillä voidaan lähettää mm. ajanvarauksia, muistutuksia ja tilausvahvistuksia, saapumisilmoituksia, asiakaskyselyitä, kanta-asiakasviestintää sekä toteuttaa henkilökohtaista ja tarkasti kohdennettua markkinointia. Lisäksi tekstiviestit ovat tavoittavuuteensa nähden hyvinkin kustannustehokas vaihtoehto.

Line Carrier ja LINK Mobility – pitkäaikaista yhteistyötä

Line Carrier on LINK Mobilityn gold partner, ja yhteistyö on olennainen osa Line Carrierin palvelutarjontaa.

“Yhteistyömme on kestänyt jo vuosia. LINK SMS Gateway -palvelumme on integroitu osaksi Line Carrierin asiakaspalvelujärjestelmiä, jotta Line Carrierin asiakasyritykset voivat viestiä tehokkaasti ja vaivattomasti asiakkailleen”, Saarnio kertoo.

Ota yhteyttä

Kaipaatko lisätietoa? Varaa aika maksuttomaan konsultaatioosi jättämällä sähköpostiosoitteesi, niin olemme yhteydessä sinuun.

Protected by reCAPTCHA.
Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Inspiroidu

Other sites