Tehokkaille CPaaS-ratkaisuille on nyt kysyntää ja LINKin tarjonta avaa uusia mahdollisuuksia yhä paremmalle asiakassitoutumiselle. LINK vastaa kysyntään selkeällä go-to-market (GTM) -strategiallaan, joka sisältää self-sign-up (SSU) -alustojen käyttöönoton ja maailmanlaajuisen kumppaniverkoston kasvattamisen.
LINK hankki hiljattain yritysostolla yhdysvaltalaisen Message Broadcastin, joka on vahva alku Euroopan ulkopuolelle suuntautuville kasvuaskeleille ja myöhemmille yritysjärjestelyille Yhdysvalloissa.
LINK listattiin myös yhdeksi maailman johtavista CPaaS-toimijoista Juniper Researchin tutkimuksessa. Listaus korostaa LINKin selkeää johtavaa asemaa alalla.
”Olemme erittäin tyytyväisiä raportoidessamme vahvasta kasvustamme ja korkeammista marginaaleistamme tällä vuosineljänneksellä, joissa heijastuu selkeä kasvustrategiamme sekä jalkautumisemme Yhdysvaltoihin. Kasvanut aktiivisuus useimmilla markkinoilla ja uusi jalansija Yhdysvalloissa tukevat orgaanista kasvuamme ja tarjoavat uusia mahdollisuuksia yritysostoille,” sanoo Guillaume Van Gaver, LINK Mobility Groupin toimitusjohtaja.
Koko Q3-raportin löydät täältä.
Kaipaatko lisätietoa? Varaa aika maksuttomaan konsultaatioosi jättämällä sähköpostiosoitteesi, niin olemme yhteydessä sinuun.