Ota yhteyttä:

Ota yhteyttä

Autamme mielellämme! Täytä lomake ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
  • Protected by reCAPTCHA.
    Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Ota yhteyttä:
LINK Mobility yhteistyöhön giosgin kanssa: WhatsApp osaksi giosgin ohjelmistoalustaa Lue lisää
BLOG

Webinaari: Nopeampi ja helpompi käyttöönotto mobiiliviestinnälle

25 tammikuuta 2022
Share:

Järjestimme yhdessä kumppanimme Frends Enterprise iPaaS:n kanssa webinaarin, jonka aiheena oli Nopeampi ja helpompi käyttöönotto mobiiliviestinnälle. Kokosimme webinaarin tärkeimmät pointit yhteen ja tämän blogin lopusta löytyy myös linkki webinaarin tallenteeseen.

Taustaa

LINK Mobilityn tavoitteena on tarjota yrityksille kattavasti eri kanavia kaikkiin mahdollisiin asiakaskommunikaation tarpeisiin. Perinteisten mobiiliviestinnän käyttötapojen ja -kanavien rinnalle on noussut enenevissä määriin uusia, keskustelevampia ja tehokkaampia keskusteluväyliä sekä -sovelluksia, jotka parantavat asiakaskokemusta sekä -viestintää entisestään.

Mobiiliviestintä on nykyään läsnä laskutuksessa, maksamisessa, asiakkuuden/kanta-asiakkuuden parantamisessa ja merkittävässä roolissa myös onnistuneen asiakaskokemuksen luomisessa. ”Yrityksen on tärkeintä pitää asiakas aina keskiössä ja miettiä, millaisissa kanavissa juuri meidän asiakkaamme liikkuvat ja missä voimme parhaiten auttaa heitä ja samalla luoda kasvua hyödyntäen näitä mobiiliviestinnän kanavia monipuolisesti. Tällaisissa asioissa me LINK Mobilityllä pyrimme auttamaan meidän asiakkaitamme,” tiivistää Teemu Hellberg, LINK Mobility Oy:n Sales Manager.

Haasteet monikanavaisessa mobiiliviestinnässä

Kuluttajien odotukset ja yritysten tämänhetkiset järjestelmät eivät aina täysin kohtaa. Tämän seurauksena yritykset joutuvat keskelle jatkuvaa kilpajuoksua niin kilpailijoiden kuin palveluntarjoajien ja uusien teknologioiden keskelle. Monikanavaisessa mobiiliviestinnässä voidaan tunnistaa helposti kolme yleisintä haastetta:

  1. Tarve mobiiliviestinnälle jatkuvassa kasvussa
    Kuluttajat kaipaavat uusia keinoja hoitaa heille tärkeitä asioita ja kommunikoida yritysten kanssa helpommin ja nopeammin kuin koskaan aiemmin. Harva haluaa enää soittaa asiakaspalvelun jonoon tai yrityksen järjestelmiin, ja apua kaivataan vuorokaudenajasta riippumatta. Samalla yritykset pohtivat kuinka toteuttaa yhtenäistä ja monikanavaista viestintää, kustannustehokkaasti ja helppokäyttöisen ratkaisun avulla.
  2. Monimutkaiset ratkaisut
    Kuluttajien muuttuneet tarpeet vaativat yritykseltä paljon teknistä osaamista, jota ei välttämättä omasta takaa löydy. Yrityksen tulee luoda arvoa tuottavia ratkaisuja ja samalla pitää huolen, että jokainen työkalu ja ohjelma keskustelee keskenään ja toimii yhdessä. Useimmiten esimerkiksi isoja CRM järjestelmiä ei uusita vuosittain, mutta uusia kanavia asiakkaiden palveluun tulisi saada yrityksen käyttöön jatkuvasti.
  3. Integraatiot
    Monien järjestelmien kohdalla integroiminen halutulla tavalla on usein hyvinkin haastava ja vaikea prosessi. Joskus käy ilmi, ettei järjestelmiä saa integroitua lainkaan yrityksen toivomalla tavalla, joka loisi asiakkaille oikeasti arvoa asiakaspolun varrella. Toisaalta integraatioiden hallinta on myös haastavaa ja käyttöönottoprosessit monimutkaisia – etenkin silloin kun kanavia ja prosesseja on useita. Tällöin useat yritykset jättävät uudet integraatiot tekemättä, vaikka tarvetta olisikin.

Frends x LINK Mobility -kumppanuuden tuomat edut

LINK Mobilityn monipuoliset mobiiliviestinnän ratkaisut on integroitu Frendsin palvelualustaan, jotta yritykset voivat yhä vaivattomammin toteuttaa tehokasta ja asiakaslähtöistä viestintää sekä kokea sujuvia integraatio- ja käyttöönottoprosesseja.

Frends Enterprise iPaaS tarjoaa selainpohjaisen integraatioalustan pilvipalveluna. Monipuolinen palvelu tukee tiedosto-, API-, data- sekä järjestelmäintegraatioita hyödyntäen low-code lähestymistapaa kehittämisen nopeuttamiseksi. Lisäksi se automatisoi integraatioiden elämänkaarenhallinnan ja yhdistää pilven sekä sisäverkon palvelut toisiinsa. Frends tarjoaakin yrityksille kokonaisvaltaista palvelua ja on alansa asiantuntija tehokkaiden integraatiotyökalujen suhteen.

Frendsin low-code lähestymistavan ansiosta pystymme LINK Mobilityllä kehittämään uusia integraatioratkaisuja huomattavasti nopeammin sekä selkeämmin. Frends tarjoaa yli 250 valmista aplikaatiokonnektoria kiihdyttämään integraatioiden kehitystä, joten on todennäköistä, että tuotteidemme integraatio onnistuu yrityksesi järjestelmiin. Lisäksi Frends tarjoaa erinomaiset monitorointiominaisuudet, joiden avulla virhetilanteet huomataan heti sekä niistä toipuminen onnistuu helposti suoraan Frendsin käyttöliittymästä. Monitoroinnin kautta voidaan myös tehdä “hiljaisuuden valvontaa”, jotta palvelut toimivat juuri sinun yrityksesi ja asiakkaidesi tarpeita tukien.

Frendsin avulla pystymme helposti ottamaan olemassa olevia integraatioratkaisuja käyttöön asiakkaillemme vain muutamalla napin painalluksella. Frends automatisoi versionhallinnan, dokumentaation, testauksen sekä muut tarvittavat toimenpiteet ratkaisuiden käyttöönotossa. Näin helppoa käyttöönotto ja integraatiot voivat olla sinunkin yrityksellesi, kun valitset oikeat kumppanit – ota yhteyttä ja ota rennosti!

Webinaarin tallenteen löydät täältä.

Ota yhteyttä

Kaipaatko lisätietoa? Varaa aika maksuttomaan konsultaatioosi jättämällä sähköpostiosoitteesi, niin olemme yhteydessä sinuun.

Protected by reCAPTCHA.
Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Inspiroidu

Other sites